Oftalmologija

5 06 2009

Pa sem končno dal pod streho zadnji greh petega letnika. Stvar se je vlekla še od začetka novega leta, vendar je zapoznel izpit iz Nevrologije in ekspresno bližajoči se odhod v Brazilijo skazil plane. Kljub vsem zapletom je ocena na varnem, v mojem indeksu🙂

Na izpit sem šel dvakrat. Prvič, pred dvema tednoma, k doc. Cvenklovi. Ni mi ostala v lepem spominu. Malo zaradi grenkega priokusa, da bi lahko izpit že takrat opravil, saj sem po moji oceni znal bolje kot včeraj, malo pa zaradi njenega skoraj nesramnega godrnjanja na koncu izpita. Svojo izkušnjo sem zapisal na Medeno Srce.

Včeraj sem izpit opravil pri prof. Hawlini. Bilo nas je šest in dobili smo tri paciente. Začelo se je s hitrim pogledom v kartoteko, nato pa jemanje anamneze in statusa. Ker je imel pacient obolelo oko ravno v terapevtski midrizi sva si s kolegico lahko ogledala tudi fundus. Vendar neuspešno, ker je bil pogled zastrt z nitkastimi motnjavami v vitreusu. Ugotovila sva tudi temnejšo barvo desne šarenice. Šlo je za pacienta po operaciji (travmatske) sive mrene, ki je po dveh tednih skoraj povsem izgubil vid na operirano oko.

Profesor nas je v svoj kabinet poklical vseh šest. Najprej smo mu izmenično poročali anamnezo in status. Povprašal je po usmerjenih vprašanjih v anamnezi in po diferencialni diagnozi. Sledilo je teoretično vprašanje o pacientu (recimo terapija, diagnostika). Pri najinem pacientu je hotel vedeti zakaj se mu je obarvala šarenica (sideroza zaradi tujka). Nato je vsak izmed nas dobil na ogled eno sliko. Večinoma so to fundusi, bila je slika trde kontaktne leče in pa pareza okulomotoriusa. Pogovor je še v smeri teh slik. Ko smo s tem opravili, nas je “nagnal” iz kabineta in poklical vsakega posamezno noter. Meni je pokazal Novartisovo shemo senilne degeneracije makule. Sledilo je podvprašanje o terapiji (VEGF inhibitor). Naslednje vprašanje je bilo kdo me je imel na vajah in kako se mi je vse skupaj dopadlo.🙂

Povezano:  Andper: Izpit – oftalmologija


Akcije

Information

One response

7 02 2012
Lektoriranje

Da vidim če dobro vidim ;=)

Leave a Reply

