Rdeča raketa

11 06 2008

Jaz sem rdeča raketa, vžigam

se in gorim in ugašam.

Joj, jaz v rdeči obleki!

Joj, jaz s srcem rdečim!

Joj, jaz z rdečo krvjo!

Neutruden bežim, kakor

da sam moram v izpolnjenje.

In čim bolj bežim, tem bolj gorim.

In čim bolj gorim, tem bolj trpim,

in čim bolj trpim, hitreje ugašam.

O, jaz , ki bi živel rad večno. In

grem, človek rdeči, čez polje zeleno,

nad mano po sinjem jezeru tišine

železni oblaki, o, jaz pa grem,

grem, človek rdeči!

Povsod je tišina: na polju, na nebu,

v oblakih, le jaz bežim, gorim

s svojim ognjem pekočim in

ne morem tišine doseči.

 

S. Kosovel


Akcije

Information

Leave a Reply

