P p p Pomladna fešta

19 03 2008

Včeraj sem se tako rekoč, skoraj po naključju udeležil Pomladanske fešte Kluba Študentov Sežana, v ljubljanskem fensi lokalu Bachus.

Če mi ne bi sestra povedala, da bo žur in če mi ne bi prijatelj, ki zelo redko obsikuje tovrstne družabne dogodke, poslal SMSa, sploh ne bi vedel, da se bo fešta zgodila.

Na fešti so publiko dodobra razgreli portoroški band Sons. Fantje so špilali kar solidno, edino vokalist ni bil ravno po mojem okusu. Težava je bila ta, da je bila publika dokaj maloštevilčna – v začetnem delu koncerta so pred odrom poplesavale le tri fanice Sonsov. Dejstvo je, da se je fešte udeležilo le kakšnih 50 ljudi. Bila je ena tistih žurk, kjer te je sram iti na plesišče, ker boš skoraj edini tam, zato si raje kupiš eno pivo in ga srkaš v nedogled, ter spregovoriš tu in tam kakšno besedo z znanimi ljudmi.

Res sem pričakoval večji obisk. Celo vesel sem bil, da sem zvedel, da žur bo, ker s Sežanci nimam ravno veliko stikov, razen s tisto peščico, s katero se redno družimo. Zato sem bil toliko bolj razočaran, ko se vsa tista množica, ki sem si jo jaz predstavljal – konec koncev v Sežani premoremo “čez prst” več kot 500 študentov, ni prikazala. Če bi recimo prišlo na žur 20% od teh ljudi in bi vsak pripeljal še dva prijatelja, bi bilo v bachusu 300 ljudi in slika bi bila precej drugačna. Ampak po moji oceni jih več kot 50-60 res ni bilo.

Kaj je torej vzrok tako majhnemu obisku? Kraševci nismo družabni ljudje? Ne maramo žurov? Je bachus preveč “žabarski” lokal? Po mojem ne. Mislim, da tiči vzrok v insuficienci organizacije. Sam nisem nikjer opazil kakšnih plakatov za žur. Tudi po mailu nisem dobil nobenega povabila. Za facebook tudi še niso slišali. Morda delujem pametnjakovič, ampak nekoliko pojma o organizaciji takšnih stvari imam, zato vem, da se to planira in organizira na dolgi rok. Sestra je recimo dobila po mailing listi vabilo en dan pred žurko. Jaz nisem na mailing listi. Sigurno pa sem v neki klubski bazi e-naslovov, tako kot vsak drug študent s primorske, ki je kdaj prišel v stik s KŠS. Zakaj torej ne poslati maila vsem tem ljudem? Ga pač zbrišeš, če te moti. Tudi plakatov ne bi bilo težko razobesit po Sežani. In morda deliti flajerje po študentskem naselju?

Še en aspekt zgodbe me moti. Denar. Niti misliti si nočem, v koliko denarja je KŠS potrošil za včerajšnji večer. Rezervacija enega bolj fensi ljubljanskih lokalov, band, oglaševanje (ki ga ni bilo), … nekaj stane. Potem pa pride tako malo ljudi, pa še vstopnina je za člane brezplačna. Meni se zdi to škoda. Za ta denar bi sigurno lahko organiziral poleti v Sežani kak koncert več.

Veliko se govori o neaktivnosti mladih v Sežani. Sam tem govoricam po navadi nasprotujem. Menim, da MC Podlaga naredi vseeno veliko za srednješolsko mladino. KŠS pa? Ne vem. Nisem jim prinesel potrdila o vpisu, torej nisem član in nisem obveščen o njikovih aktivnostih. Zakaj bi potem sploh postal član, če me nikjer ne zbodejo, da bi bilo postati član dobro zame? Ne vem.

Škoda je, da si KŠS, organizacija, ki je bila včasih zelo aktivna, privošči tak kiks in se tako malo potrudi za študente svojega kraja. Rešitev je v novem vetru, boste rekli, – novi ljudje bodo znali bolje. Nisem prepričan. Brez pravega zgleda, je to težko.


Akcije

Information

4 responses

21 03 2008
mytix

Ja no, jst sm sicer dobil sporočilo na facebook, ampak je pisalo 18.4. Vseeno mi je uspelo prit. Več od tega kar je blo, itak nism pričakoval, ker je blo že zadnjič podobno.

21 03 2008
Eppy

A dej no, malo več borbenega duha dragi Mytix

21 03 2008
krtek

Že tvoja nizka pričakovanja dosti povedo o “resnosti” situacije.

Jaz pač pričakujem od take stvari več – ker imam od drugje izkušnje, da se iz takih stvari lahko veliko potegne.

25 05 2008
xa

guzi da r

Leave a Reply

