Baku – drugič

11 03 2008

Zlobnim jezikom navkljub, vam bom namenil še nekaj prečudovitih slik Azerbajdžanske prestolnice!


“Čopova ulica” – Azerbajdžan je Islamska država, a pokritih žensk skoraj ni. V modi so mini krilca!


Pogled na šestpasovnico brez prehodov za pešce in na kaspijsko obalo.


Palace of happiness – primerno darilo za Valentinovo?


Elektrichka železniška postaja in sovietski hotel Baku (klik za povečavo!)


Šetališče ob kaspijski obali. Vsi Bakuniani se zvečer tu sprehajajo. Tako revni, kot bogati, so zelo lepo oblečeni (jaz pa sem bil kot en cigo!).


Slavna operna hiša

26 komisarjev – spomenik ugrabiteljem tankerja

Policisti z glanc novimi bmwji “nadzirajo” vsakodnevni prometni kaos.

Povezava do zgodbe…


Akcije

Information

6 responses

16 03 2008
Dorothy

Mene si čist okužu s tem … že približno tri tedne hodim s prstom po zemljevidu in sem se že malo premaknila s Turčije na tele kraje, ki jih tako lepo opisuješ … suprsuprsupr. Če bom rabla kako pomoč pri planiranju, se pa obrnem nate😉

16 03 2008
krtek

😀 No, to me pa veseli.🙂 Sem ti kar malo fovš.😉

29 03 2008
Benjola

ja Baki…. sem bil drugi slovenec 8 mesecev. Prvi je naš konzul…Svaka mu čast!!
Drugače sem pa delal za IHG, kjer smo na letališču odprli nov Holiday Inn hotel.
Slike so fantastične…. predvsem Bimerji so nori… toliko za informacijo. Predsednik jim je kupil 300 BMW da lahko patrulirajo po ulicah Bakuja. Sam kaj ko mora vsak, ki vozi odšteti $2000, da sploh lahko vozi ta avto.. “poštenjak” tale predsednik he he…

ja ja… Baki, Baki…. kot rečejo tamkajšni policaji (Yatma.. sur sur) in si namontirajo svoje kučme – Yahxi

30 03 2008
krtek

Hvala za zanimiv komentar! Tega o avtih res nisem vedel. Sekajo pa pošteno ven iz sivega povprečja. Sicer pa je v Bakuju dosti dragih avtomobilov.

O poštenosti rodbine Aliyev pa bi se dalo debatirati.🙂 Drugo leto so volitve…

30 03 2008
Baku - drugič « MTB Slovenija

[…] Baku – drugič Published March 30, 2008 Razne povezave, teme Tags: Baku Baku – drugič […]

30 03 2008
mtbslo

lepe in zanimive slike.

čestitam!🙂

Leave a Reply

