Kako ljudje najdejo moj blog?

14 01 2008

Včerajšnji rekordni obisk bloga me je napeljal k prvemu pisanju o statistiki tega bloga. Z njo nisem ravno obseden, kot je marsikateri bloger. Imam pa vseeno dober občutek, če vidim, da ljudje berejo moj blog.🙂 Predvčerajšnjim je WordPress ponovno omogočil spremljanje statistike feedov za posamezen post, tako da bo tudi spremljanje tega aspekta zanimivo.

Naprej nekaj osnov za ne-blogerje. WP omogoča meri obisk bloga iz dveh virov. Prvi vir so referrers – strani, na katerih obiskovalec klikne na povezavo do bloga. Drugi pa so iskalni pojmi, ki jih obiskovalec vpiše v iskalnik (recimo Google). Slednji obiskovalci so, vsaj v mojem primeru, ponavadi precej naključnega nastanka, a je včasih vseeno zanimivo videti, kaj vse ljudi pripelje do mene.😉

Pa nazaj k statistiki tega tedna. Kot že rečeno, je bil včerajšnji obisk rekorden – 255 obiskov v enem dnevu. Ni nevem kaj, nekaj pa le je. Glavni refferer je bil Medenosrce.net (Hvala Jernej!). Dobrodošlih vseh tistih 77, ki vas je v teh dveh dneh prišlo na moj blog. Upam, da ste našli kaj zase in da se še kdaj vrnete.🙂 Tudi v tedenski statistiki med viri vodi MedenoSrce. Na drugem mestu je agregat DrugiSvet.com (28). Vrstni red:

  1. MedenoSrce – 77

Najpogostejši iskalni pojmi: Že celih 10 dni vodi beseda “pust” (77 klikov).  Tako dnevno okoli 12 ljudi pri meni (neuspešno) išče ideje za letošnje pustne maske (Pa saj je še daleč?!). Prispevek o lanskem Pustu je od začetka letošnjega leta obiskalo natanko 100 ljudi. Samo da ne boste letos vsi Emoti za pusta!!  Ostali pogosti iskalni pojmi so: “nmp“, “radiologija“, “farmakologija“, “krtek“, “mina špiler“. Zanimivi se mi zdijo tudi “debele deklice“, “prostitutk Baku“, “hude slike“, …👿

Za konec pa še najbolj brani prispevki tega tedna:

  1. Pust – 80
  2. NMP – 17

Skratka, kot kaže, se bliža Pust in izpiti, ljudje pa si želijo Mine Špiler ali pa debelih deklic.😛


Akcije

Information

Leave a Reply

