Goljufam

14 11 2007

Prejle sem se vrnil iz kinoteke… V sklopu Liffe sem si ogledal gruzijski film Iko šašvi mgalobeli (Živel je pojoči drozg), Otarja Iosselianija. Ob gruzijski narodni glasbi, ki je v flimu ne manjka, sem se popolnoma potopil v spomine in zdajle že kako uro gledam filmče na you-tubeu, ki so fajn podloženi z gruzijsko glasbo. Tu sem se spomnil na vas, ki čakate da me zagrabi ustvarjalnost, da napišem kaj o Gruziji in pripnem kašno slikco. Imam vse v mislih, le časa trenutno ni dovolj za kvaliteten umotvor.

Do takrat pa naj vas spremljajo prijetni ritmi gruzijske glasbe in slike iz te države. Prikazujejo se predvsem Kazbegi, Svaneti in menda tudi Tusheti, ceprav avtorji trdijo da je vse Tusheti. Barabe!😉

Za navdušence, ki se zamudili današnji Iossealianijev film je prilika spet v nedeljo, ko bo na sporedu njegov film Zbogom rodna gruda, oz. preglejte si spored Liffe.


Akcije

Information

Leave a Reply

