Melodrom, 29.10.2007

31 10 2007

V ponedeljek sem se podal na težko pričakovani koncert slovenske skupine Melodrom, v Cankarjevem domu. Koncert je trajal dobri dve uri, razdelili pa so ga na dva dela in vmesno “priliko za kadilce”, kot jo je poimenovala pevka Mina Špiler.

V prvem delu so predstavili že znane komade z albumov Melodrom in The Guide. Gostili so tudi Boštjana Gombača, ki je igral na tereminu, Jeleno Ždrale na violi in Jako Jarca na električnem basu. Gombač me je kar malo prevzel. Mislim, da je zelo težko igrati instrument, kjer nimaš nobene opore ala vrat na godalih, temveč ti obe roki prosto visita v zraku in samo s tresljaji in zamahi narekuješ glasbo. V prvem delu koncerta sem res užival, saj mi je ta zvrst glasbe zelo všeč pa tudi komadi so že v ušesu.

Drugi del koncerta je bil (predvsem) posvečen novemu albumu EP. Velik poudarek je na efektu – tolkalih. Vse skupaj me je precej asociralo na novejše komade Laibacha – preveč elektronsko in malenkost preveč hard za moj okus. Melodrom tako dalje ubirajo novo pot v drugačno zvrst glasbe. Komadi so udarni, a za moje uho kar malo enolični. Glede na to, da nisem doma v teh vodah ne bom podajal mnenja ali so začeli dobro ali ne, lahko rečem le, da mi je bil njihov prejšnji slog dosti bolj všeč.

Če govorim o Melodromu seveda ne morem mimo Mine Špiler. Mina je na odru še vedno enako zapeljiva in enako nedostopna kot doslej. “Flirtanje” s publiko ima res dobro naštudirano. Morda so bili tokrat vsi malo napeti, ker niso navajeni igrati v velikih dvoranah in je bila tudi Mina zato malo manj sproščena. Manjkala ji je venomer prižgana cigareta in njen sanjavi pogled skozi dim. Roka, v kateri sedaj cigarete ne sme več imeti, ji je (pre)večrat zašla v žep, kar se mi ne zdi ravno najbolj za na oder. (Kako ima lahko oblekca sploh žepe?!) Je cigareta res tako obvezen del zapeljive poze?  

Mina Špiler

Sliki sta last Bojana Okorna in sta objavljeni z dovoljenjem avtorja.


Akcije

Information

Leave a Reply

