Armenija

24 09 2007

Preostanek dni v azerbaijanu je minil zelo hitro, zato se nisem nic oglasal. Bom napisal kaksen vtis vec, ko pridem domov.

Zdaj se nahajam v Armeniji. Do sedaj sem obiskal juzni del drzave in prezivel dva dni v Yerevanu. Na jugu sem si ogledal samostan Tatev, ki stoji na pecini na n.m.v. 1600m. Globoko pod njim je kanjon, ki se vije kakih 20 km do Gorisa. To je najbrz razlog, da je tam 1000 menihov zivelo kar devet stoletij. Samostan je res dobro ohranjen, ga pa tudi obnavljajo, ker se nekaj menihov namerava spet vseliti.

Iz Gorisa sva z Bostjanom odsla v Noravank. Tudi ta samostan stoji na koncu kanjona, ob meji z Naxchivanom (Azerbaijan). Je tak mejcken in bolj priljuden za zivet. Od tam sva ustopala marshrutko do Khor Virap samostana, ki stoji tik na sedanji turski meji. Od tam je idealen pogled na Ararat, simbol vseh armencev (kot je z zalostjo v oceh povedal armenec, ki je z druzino obcudoval soncni zahod nad araratom). Turki so namrec med prvo SV izvedli genocid nad Armenci in jih pobili vec kot milijon. Zavzeli so jim tudi velik del ozemlja, vkljucno z goro Ararat. Jutri grem obiskat spomenik na genocid.

Danes sem videl se en samostan, Geghard in grski tempelj v Garniju. Pocasi se me loteva sindrom ABC (antoher bloody church), tako da bom zdaj dal prednost socializaciji in kulinaricnim posebnostim (vodka, konjak). 


Akcije

Information

6 responses

24 09 2007
Αναμαρια

No, ko se vrneš, bo vsekakor čas tudi za objavo fotoreportaže (upam).

Si me pa s tem ABC sindromom spomnil na gimnazijsko potepanje po Bologni😀 Svoje čase sem se namreč navduševala nad obiskovanjem znamenitih starih bajt in muzejev (pač sr* iz leksikona), ampak po obisku 20 cerkva v 3 dneh me je pa to ZARES minilo 👿

24 09 2007
eppy

Lepo da si se javil, ravno včeraj sem bentila, da ta Krtek nič ne napiše, tsk tsk tsk.

ABC sindrom? Dokler ne probaš počitnic Z MANO, ne veš, kaj je ABC manija. Jaz sem, ko vsi moji sopopotniki sanjajo le še o pivu in ostalih hedonističnih normalitetah, jaz težim, da moramo NUJNO na drugi konec mesta se slikat h eni blazno pomembni cerkvi/muzeju/parku/vstavi poljubno.

Kakorkoli že, vidim da se imaš lepo. Meni lušta čaj…

25 09 2007
gabronkl

Hej!
sorry, ker se nič ne oglašam, dobiš kak mail. Ampak zadnje dni sem bil tudi jaz na krajših počitnicah.
Kakorkoli, če se boš iznebil ABC sindroma, boš po mojem mnenju definitivno videl več. Rajše, kot da – tako kot pes – ovohaš vsako znamenitost, si par stvari ogledaš v miru in se malo vživiš v življenje ljudi. Jaz se na svojih potovanjih kolikor se le da izogibam obljudenim sranjem, opisanim v vodnikih.

Kar se kulinarike tiče, pa bi jaz predlagal, da morda okušaš tudi kaj HRANE!🙂

15 10 2007
eppy

Welcome home!

16 10 2007
krtek

Hvala.🙂 Sej moram se kaj napisat. Trenutno se adaptiram na tele mrzle slovenske temperature..

19 10 2007
Hana

Nekako predolgo se vračam na blog, kjer ni nobenega glasu o Krtku.
Morda kdo ve, kje je in kaj se dogaja, saj me začenja že skrbet.

Hvala.

Leave a Reply

