Reisefiber

8 09 2007

Hja, imam ga.

Ognjeni tempelj, BakuV torek letim na t.i. bližnji vzhod. V Baku, Azerbaijan. Odhajam na enomesečno potepanje po Kavkaških državicah (Azerbaijan, Gruzija in Armenija).

4x na dan gledam na Thorntree forumu, če so ljudje že odgovorili na moja vprašanja, ponavadi se konča ob 2h zjutraj. Zdaj sem malo bolj konkretno začel brat LonelyPlanet (ki je za to regijo bolj švoh), včeraj pa sem dobil še Trailblazer knjigico – špeh o Azerbajdžanu, ki ga še nisem uspel odpret.

Moral bi študirat ruščino (v cirilici še vedno mešam L in G), pa sploh ni časa. Danes sem overil kopijo potnega lista, včeraj nabavil antibiotike (ciprofloksacin+amoksiklav) in druge farmakološke substance.

Še vedno ne vem, kako bom prišel v Xinaliq in koliko bom zapravil.🙂 Pa še kup drugih stvari…

Pa čakam na nakazilo, sicer bom odletel z 200€.😉  [Donations are always welcome.  peacehiker.press]

Yaay! I’m nervous!


Akcije

Information

7 responses

8 09 2007
Jernej

Superca… evropski Texas. Če si (zakaj že dajem tule pogojnik?) malo avanturisa, sem prepričan, da boš užival.

Jaz pa danes letim v ravno kontra smer v UltraVarniLondonDoklerSeEnTeroristNeUmisliTeRaznestSrediPodzemne.press.

Lepo se imej in pričakujemo kako obširnejšo foto reportažo!

8 09 2007
Nadezhda

Se strinjam z Jernejem glede reportaže.

Jaz sem preveč zajca, da bi šla v Azerbajdžan. Turčija ja, Egipt ja, ostalo pa bi me že težko prepričal.🙂

8 09 2007
Αναμαρια

Le pogumno🙂 in se podobno kot predhodnika priporočam za kako obširno reportažo.

Na listi mojih potovalnih želja pa je potepanje po nekdanji svilni cesti (Turkmenistan, Iran, …) Enkrat, ko bom velika in bolj korajžna🙂

9 09 2007
krtek

Hvala za lepe želje in se bom oddolžil s fotoreportažo.🙂

9 09 2007
pina

Vauuu, dbest!
To oziroma te destinacije imam v načrtu tudi sama. Ravno včeraj smo imeli dooolgo debato prav o potovanju po Azerbajdžanu in Gruziji.
Če rabiš kakšne informacije, sporoči, da ti posredujem kakšen uporaben mejl za prvoosebne nasvete.

Skrajno lepo bodi, če boš imel čas, pa prikolovrati kaj še k meni v Turčijo.🙂

9 09 2007
gabronkl

hehe,
prav za te dežele bi ti koristil izpit iz infekcijskih bolezni, ki si mse mu iz lenobe izognil🙂
no, šalo na stran, fajn potovalna lekarna ti ne bo škodila, vidim zgoraj, da se tega zavedaš in že pripravljaš vse potrebno. uživaj in oglašaj se kaj!🙂

12 09 2007
eppy

Pomoje da bo kul

Leave a Reply

