September je…

5 09 2007

Vceraj me je prvič v tem poletju pošteno zeblo. Samo 5 minut sem čakal na avtobus na Bavarcu, ura je bila 3:09 in bilo je 8°C. Niti malo prej konzumirana jufka ni pripomogla k toploti.🙂

Danes se mi je zgodila ena nezaslišana. Na centralni enoti NLB, pred Cankarjevim domom, sprašujem gospo, ki sedi za pultom za negotovinsko plačevanje in sklepanje pogodb, če lahko na Bližnjem vzhodu dvigujem denar z Maestro kartico… Pravi, da so jim po mailu poslali z MCja eno obvestilo, kje na internetu lahko najdejo te informacije. Pa gleda tisto stran, pa pravi: “Hja, tukaj nekaj piše, samo jaz ne razumem angleško.” Jaz šokiran: “Ne znate angleško?” “Ne, ne znam angleško…” “Aha.” Toliko o največji slovenski banki.


Akcije

Information

4 responses

6 09 2007
eppy

pa kaj, moja mama tudi ne zna angleško pa je vseeno fajn mama

sploh pa… ko sm nazadnje preverla je bla slovenščina uradni jezik

6 09 2007
krtek

Ja, ja, ja. Samo jaz od gospe na banki ne pričakujem, da mi skuha fino mineštro, ampak, da mi zna pomagat pri poslovanju v tujini. Tu pa je angleščina nujna.

Na medicinski fakulteti je tudi slovenščina uradni jezik, pa imamo vseeno več ko 60% literature angleške…😉

6 09 2007
Jernej

Angleščina sicer ni uradni jezik, je pa SVETOVNI jezik. Kdorkoli dela z ljudmi in za ljudi (sploh pa v turistični Ljubljani), bi po mojem moral znati angleško.

7 09 2007
andreja

ah, dajta no… seveda bi bilo fino, da bi vsi znali angleško… ali pa svet slovensko.

Leave a Reply

