Moker pršut in teran

12 08 2007

V Dutovljah je vsako leto, drugi vikend v avgustu, tradicionalni praznik pršuta in terana. Degustiral naj bi se pršut in teran naj bi tekel v potokih, poleg tega pa naj bi zvečer bil še koncert. Vendar nekakšna tradicija postaja tudi to, da je vsakič DEŽ. Lani je lilo kot iz škafa. Letos je le vsake toliko rahlo rosilo.

Tja pridem ob 22h, parkiram na nekem travniku, kamor so me usmerili gasilci (avtov polno). Igrajo trubači Donald the trumpet. Kul… Komada konec in napoved “Hvala, ker ste prišli! Tudi letos prireditev zaradi dežja žal prekinjamo. …”. Šmenta! Jaz pa sem prinesel celo marelo!

Tistih malo ljudi, ki so na štantih veselo degustirali vino se je počasi začelo redčit, pršute so že odmontirali s kavaletov in komaj smo dobili nekaj fetk. Pozneje sem zvedel, da je prireditev zavarovana v primeru slabega vremena. In da če jo prekinejo, jim zavarovalnica plača. Sej v bistvu je to strani organizatorja kar pametna poteza. Ker tistih morda 400 ljudi ziher ne bi prineslo noter stroškov organizacije. Je pa vseeno malo grenak priokus. Predvsem zato, ker potem dežja ni bilo več.

Naslednja postojanka naj bi bil hram v Tomaju. Ampak obstali smo na pl’ci v Dutovljah, kjer so pred gostilno fantje poprijeli harmoniko, bobne, bas in trobila. Kmalu nas je bila kar množica in pošteno smo ovirali promet skozi to kraško vasico. Zanimivo, da ni niti enkrat mimo pripeljala policija. Množica je bila čedalje bolj vesela. Pozdravljal sem stare znance in znanke in kramljal stvari, ki spadajo k takim prilikam. Vmes sem opazil še (po)znano blogerko, ki pa mi je ušla, preden sem jo uspel pozdravit. Vztrajal sem nekoliko dlje kot bi sicer, ampak sem bil dodobra zaparkiran. Ko je edini trezen človek iz neke družbe preparkiral tri avte, sem jo tudi jaz pobrisal domov.

Jutri pa dajte pri maši vsi fajn molit , da bo vreme lepo!


Akcije

Information

5 responses

12 08 2007
Eppy

Ja, zbežala sem domov, ker sem taisti dan V dolini tihi slišala že 85krat in res nisem imela namena ponoviti čudovite izkušnje.

12 08 2007
Αναμαρια

Danes sem bila v Postojni, ampak je mesto dobesedno prelepljeno s plakati za T&P v Dutovljah. Danes mora prireditev uspevati kot kot namazana🙂

12 08 2007
Črt

Ko sem se jaz peljal mimo so ravno prišli policaji z marico na žur na placu.🙂 Saj verjetno so imeli kaj dela. Na cesti iz Komna sem pred Dutovljami kmalu povozil enega pijanega tipa, ki se opotekal po sredini ceste.

12 08 2007
Eppy

Dnaes žur totanlo upsel. Hik.

12 08 2007
krtek

Črt: dela je bilo sigurno dosti.🙂 Ma Dutovlje so prav strateško postavljene za se izognit policajem. Na vrhoveljski cesti sploh ne vem, ce so kdaj?
Pa da ne bo kdo mislil, da sem jaz pil..

Eppy: me veseli. Jst sm pa danes raje športal. No, saj ti si tudi po svoje.😉

Leave a Reply

