Jutranji tek ni zame

3 08 2007

Ta teden sem šel po zelo dolgem času tečt. Doma se temu športu kar izogibam. Malo od takrat, ko mi je skoraj v naročje skočil merjasec, malo zato, ker grem raje na kolo, predvsem pa, ker sem preveč škrt, da bi si kupil še ene tekaške superge.

To cut the long story short – skoraj cel mesec sem bolj ali manj zabušaval. Dan po prvem teku (torek) sem imel (pričakovan) svinjski muskelfiber v vastusih (stegnih). Po drugem teku (včeraj) pa se počutim kot en kripl. Musklfibra sicer ni več, so me pa pošteno ožulile superge, desno koleno me tako boli, da komaj hodim, v desnem gležnju pa mi škrta.😦

Nekako ne verjamem, da sem tako brez kondicije, da bi moral občutit vse te posledice. Sumim, da jutro ni moj del dneva (No, saj vstal sem sele ob 10h). Po navadi tečem zvečer. Ko so kolena ogreta, gležnji razgibani, noga (št.) je nekoliko večja kot zjutraj. Pa tudi motivacije imam več – celodnevne frustracije spravljam ven v te 1/2 – 3/4 ure teka.

Skratka, “zjutraj” ne bom več laufal! Rajši spijem eno kavo in ne šepam. Bom pač tvegal, da ujamem kakšnega zajčka v temi.


Akcije

Information

5 responses

4 08 2007
Eppy

Ne vem kateri kreten se je zmislil, da se zjutraj dan lovi. Ne. Jutro sux. Jutra so narejena zato, da se 30 minut po tamalem valjaš po posli in smiliš sam sebi. Potem poslušaš depresivno muziko tipa Radiohead. DA SLUČAJNO NE BI ZAČELI DNEVA S KOMADI TIPA DON’T WORRY, BE HAPPY. Zjutraj se ne tuširamo. Tuš nasilno zbuja. Voda je naš sovražnik. Zjutraj skuhamo kavo in prečitamo cajtng. Začnemo z družbeno kroniko. Vest, da je Saša Lendero kupila novega kužka nas bo zdramila dovolj, da se bomo zvlekli do avta, se peljali v šolo / službo / kamorkoli. Tam bomo zabušavali do 11h, potem se počasi zbudimo.

Zvečer: športiramo, spucamo bajto, pogledamo Odmeve, preberemo vse komnetare v Delu, se pozabavamo ob hudomušnih angleških klasikih, napišemo družbenokritični post na račun zdravstvenega lobija, ki si je zmislil, da je jutro zakon. Prasci. Zaradi njih imamo ponočnjaki občutke krivde.

Spat gremo ob 3h. Zvečer se dan rešuje🙂

4 08 2007
krtek

😀 Se popolnoma strinjam! Jaz biti nočna ptica.
Danes sem letel s sedovnika že skoraj v temi (spet “skoraj” povozil srno). Jutro pa je zgledalo točno takšno kot praviš, samo Creepa nisem poslušal.😉

P.S. Ti bi mogla več pisat.🙂

4 08 2007
Αναμαρια

Si pa poslušal Carma police😆

Tudi jaz sem nočna vešča. In ne razumem tistih, ki hodijo spat s kokošmi – ko bi le vedeli, kako lepe stvari zamudijo, ko prespijo večere in noči. In se strinjam – zvečer se dan rešuje😀

6 08 2007
Nadezhda

Jaz sem prisilno nočna ptica. To zato, ker preveč ponočujem in se potem prepozno zbujam, da bi lovila jutro.

Jutranji tek (vstanem in grem) tudi ni zame. Sem poskusila enkrat, pa je bilo ob sedmih zjutraj že tako vroče, da je vse teklo z mene, bila sem premalo hidrirana, mišice pa še čisto mlahave. Najbrž nikoli več.

Dopoldanski, popoldanski in nočni tek vse gre; jutranji pač ne.

10 08 2007
mevito

Provejte zvečer, tm nekje po sedmih tekat (če že hočete teči) – meni uspeva že dva mesca po jeei😉
Glede unga prasca pa, sm ga tudi js že srečal (no, na enih 20 metrov sva bla) in verjemi da sm pol pošteno pospešil.

Glede jutro/večer pa: js bi bil zelo rad jutranji, sam kot večini tudi meni ne uspeva. In ker sem zdej dva mesca bil prisiljen zaradi dela vstajati, sem ugotovu da se splača it prej spat ( NE MED VIKENDI! ). Jutro mi da en tak fajn občutek, nevem…

Leave a Reply

