Radiologija

18 03 2007

Se en izpit je romal v moj indeks. Radiologijo bi lahko proglasil za najlazji izpit na MF, ki prinese oceno. Je pa tu en haklc. Izpit je nujno treba opravljati pri prof. Jevtiču. Profesor je zelo korekten, vprasanja niso tezka. Ocene pa so vec ali manj lepe.😛 Sam sem imel to sreco, da za moj izpitni rok ni bilo gnece. Sicer je rok pri zelenem profesorju zelo tezko dobiti.

Literatura za izpit – zelena knjigica Radiologija, ki pa je ze precej zastarela, pa tudi zelo nesistematicno je napisana. Na zacetku razveselita s fizikalnim uvodom prof. Zeks in Svetina. Mislim, da ni treba predelati ravno vsega. Sam sem kar precej racionaliziral poglavja. Za lenobe pa je gradivo tu. Hvala Jernej et co.!


Akcije

Information

3 responses

18 03 2007
Jernej

Čestitam… torej si preživel “naspidiranega” prof. Jevtiča🙂. Pri meni je moral za 10 minut skočit ven, ker mu je ravno en kolega prinesel kranjske klobase.

Priceless je pa nagajiv nasmešek prof. Svetine na prvih predavanjih iz radiologije, ko reče: “Hehe, ste mislili, da ste se me znebili🙂.”

19 03 2007
krtek

😀 Pozabil sem napisat, da sem bil noter 7 minut. Odgovoril pa na 4 vprasanja. Ja, speedy je Jevtic.
Kranjske…😉

20 03 2007
ervinator

Če imaš kaj slabe vesti, se lahko v dnevniku odkupiš tako, da podaš strokovno razlago – predlagam kaj o CT.😉

Leave a Reply

