5500 m

10 03 2007

Pravkar sem ugotovil, da je moja tekaska ruta dolga priblizno 5500 metrov. In kako mi je to uspelo? Pri Google Earth sem odkril novo funkcijo – Measure (menu Tools>Measure). Odpre se okence Measure line/path. Pod line lahko izmerimo “zracno razdaljo” med dvema tockama, s path pa naklikamo poljubno stevilo tock in program izmeri, kako dolga je nasa pot. Merilo se mi zdi kar realno (meril sem za Ljubljano).

Danes bom svojo tekasko progo podaljsal za 900 metrov. Hirkani je ze pisala o svojih tekaskih podvigih, pa da se jaz dam komu idejo, kje teci. Zivim v Ljubljani, v Dravljah. Tecem pa nekako takole. AP Dravlje – celovska -> S, levo pred gostilno Zibert, desno na “Trato”. Pridem desno na przansko cesto, nato na vrhu levo, proti Glincam, cez most bodoce gorenjske obvoznice, skozi nek gozdicek, mimo “pasnikov” na levi in nato levo skozi Glince. Nato ulica J. Kozaka, mimo tenis igrisc in spet cez bodoco obvoznico, po makedamski cesti nazaj proti Dravljam. Verjetno nedomacinom to ne pove nic.😈

Skratka google earth je zelo uporaben za iskanje raznoraznih bliznjic ali pac daljsnic, pa tudi kaksno osamljeno plazico nekje v Dalmaciji lahko najdete.😉 Sicer pa to ni nic novega.

Zdaj pa grem – tect.😀


Akcije

Information

8 responses

10 03 2007
Jernej

Joj je to en mali svet…

Verjel ali ne… tečeš skoraj natančno po moji progi, oziroma jaz po tvoji, kakor želiš🙂.

Sam sem jo razširil proti zahodu, tako da sedaj:

Začnem pri Bowlingu (tam blizu živim v Ljubljani) in grem po trasi 7-ke. Nato po c. Andreja Bitenca čisto do konca, levo nazaj proti Podutiku in spet ob S. obvoznici nazaj domov.

10 03 2007
krtek

To je pa res zanimivo.😀

Andreja Bitenca je zame (bila) Przanska cesta, tako da imava res skoraj identicno progo. Danes sem jo tudi jaz malo razsiril – z a. bitenca zavijem na dolnisko cesto in potem nazaj v glince po ulici ferda kozaka (zgleda da, je bilo tam veliko kozakov).

Hja, potem pa ni hudic, da se enkrat ne srecava, ce bova oba pridna.😉

10 03 2007
Αναμαρια

Živjo.

Jaz pa se po tej trasi ne tečem, se pa po njenem večjem delu vsakodnevno vozim😉

Sicer pa Hirkani očitno res navdušuje s svojimi tekoborbami🙂

Študentski pozdrav,
A.

10 03 2007
dr. Wega

No, to niti ni tako nova reč, prav google earth izkorišča tudi starn a href=”http://www.mapmyrun.com/”> MapMyRun” , kjer boš našel kar nekaj shranjenih tekov in morda tudi idej za tek po tvoji okolici,,,

10 03 2007
dr. Wega

Aha, nekaj sem narobe polinkal. To mi vedno rata, smotan pač PA dodajam zato, da je ta stran v redu za tiste, ki si iz kdovekakšnega razloga (in res ga ni) niso namestili programa google Earth, saj dela v vsakem brskalniku. Morate pa klikniti na 2hybrid, da se pojavi tudi fotografija poti. Še enkrat link: ”http://www.mapmyrun.com/”

10 03 2007
krtek

hvala za link.

10 03 2007
Jernej

krtek:

Predvsem se mi zdi zanimivo, da se še nisva nikoli srečala. Tam stanujem že 6. leto, ti si pa tudi že v drugi polovici študija, če se ne motim.
Običajno je cesta tako ali tako zelo prazna, tu in tam kak avto, tekače pa srečam enkrat na 100 let.

Najbolje potem, da se ob priliki zmeniva pri novem tunelu. Ni ga čez tek po sredini avtoceste🙂.

dr. Wega:

Zanimiva stran, hvala!

11 03 2007
krtek

Jernej: Hja. Skoraj mal zalostno. Jaz tecem bolj od lani. Prej sem bil /len/.
Res se lahko enkrat dobiva pri tunelu. Sicer zdaj, ko je asfalt polozen, ni vec tak uzitek, je pa se vedno kul.🙂

Leave a Reply

