Boni

20 02 2007

S ponosom v oceh in zalostjo v srcu sporocam, da sem bil danes zadnji student, ki je v zgodovini kupil bon za špansko restavracijo Don Felipe. Vsaj tako sem razumel dekle, ki mi je bone prodajala. Drugi mesec nic vec teh peticnih bonov, (letos) nic vec sploh.

In vendar je ministru Zupanu deloma uspelo. Na legalen nacin so studente oropali bonov, (nekatere) gostilnicarje pa vecinskega deleza zasluzka (vsaj jaz tako mislim). O cem govorim?

–> Citiram: “Prvega marca bo začel veljati nov seznam ponudnikov študentske prehrane. S sedanjih 350 se je število ponudnikov zmanjšalo na 314, kar je že sprožilo pritožbe študentov. ” “Kaže, da je največ lokalov izpadlo, ker so bile njihove vloge nepopolne, nepravočasno poslane ali nepravilno opremljene.

vir: Dnevnik. si, 17.02.2007

Kaze, da (samo) v menzah zaenkrat se ne bomo jedli. A v nekaterih lokalih (Je kdo nasel seznam?) se na bon mastili ne bomo vec, vsaj do naslednjega razpisa. Pravijo, da zivimo na preveliki nogi.


Akcije

Information

3 responses

21 02 2007
Črt

Jaz sem dobil seznam. Sicer na vrhu še piše, da je začasen, vendar situacija je taka. Na bone se ne bomo več mastili v gostilni pri Jovotu, Ajdi, piceriji Jurman, Hot-horse, Imperio Mexicano(edino pravilno), Bežigrajski dvor, Foculus in Don Felipe. Naštel sem samo nekaj (meni) bolj znanih restavracij, na seznamu za odstrel jih je še mnogo drugih. Najbolj mi je žal za Foculus in Don felipe, saj res super. Zdaj bo treba v centru poiskat kakšno novo solidno picerijo. Ima kdo kakšen predlog? Sam razmišljam o Napoliju ali Pizikato. Bo treba it probat kakšen dan.

22 02 2007
krtek

Za Don Felipe bom tudi jaz potocil kaksno solzico. Za Foculus pac ne (slabe izkusnje). Napoli ti pa toplo priporocam. Pice so odlicne (meni dosti boljse kot foculus), imas pa tudi dnevne menije, pa se nekaj testenin za povrh. Bon pa je skoraj pol cenejsi kot za foculus. Pizicata pa ne poznam.

8 08 2007
Vse manj je dobrih gostiln « krtek-ov fotoblog

[…] je res fajn, da v Sloveniji obstajajo študentski boni. Tako lahko gostilničarji prek leta zaslužijo dovolj, da si lahko na vrhuncu (turistične) sezone […]

Leave a Reply

