Obletnica

9 02 2007

Danes mineva leto dni, odkar sem zacel pisati blog. Kljub negodovanju nekaterih zvestih bralcev mislim, da sem bil kar priden. Vi pa tudi.

Malo statistike:

  • Napisal sem 52 postov.
  • Vi ste podali 110 komentarjev (Pridni!).
  • Blog je obiskalo 6711 klikov.

Ni baš neka statistika, poleg tega ne vem, koliko je zanesljiva, ker nisem nek odvisnez od rating-ov in zato ne uporabljam neke posebne tehnologije za stetje klikov. Blog pisem za lastno veselje, ce je kdo pozabil.😉 Vesel pa sem, da me berete in da komentirate.🙂 Veseli me tudi, da je slovenska blogoscena bogatejsa za se en medicinski blog, pred dnevi pa sem naletel se na enega, sicer ze kar dolgo obstojecega. Upam, da k pisanju premamimo se koga.

V minus si stejem edino to, da na blogu ni vec slik in da se vedno nisem napisal tistih potopisov.

Opazil sem, da je postala kategorija ‘Faks‘ rahlo nepregledna. Zato sem jo preimenoval v ‘Medicina‘ in dodal podkategorijo ‘Izpiti‘. Upam, da bo tako brskanje lazje. No, pridite mimo se kdaj, jaz pa obljubim, da bom se kaj skup spackal.

Rok aka krtek


Akcije

Information

Leave a Reply

