Zima

3 02 2007

Zima je letos obiskala tudi Sezano. Ceprav je trenutno zunaj sonce brez oblacka, krepko cez 10°C, trobentice cvetijo, metulji letajo, jaz pisem o zimi. Ker – ne vem. Ko je bil sneg sem bil prevec  okupiran s farmo, danes pa sem si vzel cajt za objavo nekaj zimskih slik.

Malo sem se igral z predosvetlitvijo. Ugotavljam, da je sneg bolj bel, ce nastavim osvetlitev na +1. Sicer je prevec moder (kar se sicer da v photoshopu lepo popravit, ampak dajmo se naucit slikat.). Koliko mi je eksperiment uspel, pa presodite sami.

Pot Gozd v beli preobleki
Poškropljeni Kras Belina

P.S. Si upa kdo ugibat od kje je slikan Kras?


Akcije

Information

4 responses

3 02 2007
Tomi

Sem vedel, da je tista farma eden bolj zoprnih izpitov (vsaj za nas, vi to poslušate prvič…).

6 02 2007
Črt

Hmm… Mislim, da so samo dve opciji. Prva in najbolj verjetna je iz ene izmed poti nad železnico med Sežano in Merčami. Tam je tudi tebi najbližja varianta. Malo me moti, ker ni videti avtoceste in železnice. Druga možnost pa bi bila iz ceste na Tabor. Sem zadel?🙂

7 02 2007
krtek

Druga, “manj verjetna” moznost je pravilna. Tisti usek je od tunela pod taborom. Slikano pa je z “razgledisca” na gozdni ucni poti okrog Tabora.

[Tabor je hrib SZ, nad Sezano.]

15 02 2007
mo

nice photos

Leave a Reply

