“Moj” Rang-Dale

9 01 2007

Tole mora biti usoda…

Začelo se je nekega pozno decemberskega jutra (no, morda je bil popoldan), ko se je Rok spomnil, da bi bilo morda dobro, da si zagotovi svojo bukvico za ucenje farmakologije. Odlocil sem se za Rang-Dale-a. Paper back špeh, ki je menda preizkusena varianta. Tistega dne sem se odpravil v Konzorcij in si bukvico ogledal. Res je bila špehata, cena primerna. Malo je imela pomeckane platnice, zato se za nakup tisti dan nisem odlocil.

Na farmo sem potem malo pozabil. Temu je najbrz pripomoglo tudi veselo-decembrsko razpolozenje.😉 V petek, predzadnji teden decembra, se spet spomnim na Ranga. Tik pred zapiranjem sem v Konozorciju in mrzlicno iscem knjigo. Ni je! Prodajalko prosim za pomoc. V racunalniskem katalogu ugotoviva, da imajo se ravno enega na zalogi, ampak menda so ga nekam zalozili. Zmenil sem se, da jih drugi dan poklicem in bukvico rezerviram, da mi jo slucajno kdo ne spelje.

V soboto torej klicem v Ljubljano in hocem knjigo rezervirat, prodajalka pa mi v zadregi razlozi, da knjige niso nasli, ker je.. ..UKRADENA. Mislim, kdo si sploh se zeli imeti na polici nekaj tako prakticnega in uporabnega kot je ucbenik za farmakologijo??

Nasa zgodba pa se tu ne konca. V knjigarni so mi zagotovili, da knjig letos ne bodo vec dobili, zato sem se odlocil, da jo kupim na internetu, kjer sem ze nabavil Robija. Upal sem, da knjigo dobim pred NL; optimist. Prvi teden novega leta sem bil ze malo nervozen, zakaj moje knjige se ni. Ok, prazniki so bili, sem si rekel. Vseeno sem jim napisal mail in dobil avtomatski odg., naj potrpim. … Po dologtrajnem cakanju in grizenju nohtov dobim iz Anglije pismo… V katerem pise, da je bilo moje narocilo “back-ordered”, ker knjiga izide sele 25. januarja. Pa prokleti cepci, jaz sem vendar narocil staro izdajo, ne pa nove. Ne vem, sicer kako lahko sfalijo ISBN stevilko, ampak so jo. Naročilo sem potem skenslal in jih na lep nacin poslal nekam (Seveda sem potem dobil avtomatski odg. – “Naj se nekaj dni potrpim.”).

Klicem Konzorcij. Knjige nimajo. Narocil ne morejo vec delati, ker zalozba caka na novo izdajo knjige. Klicem se Luxlibris. CIN! “Knjigo dobijo jutri, ali v najslabsem primeru drugi teden!” Jih klicem danes. Zalozba jih je obvestila, da “stare” izdaje ni vec in naj pocakajo na novo.😦

End of the story.

Kaj se lahko iz te anekdote naucimo?

  1. Tudi ********* kradejo?
  2. Kupi knjigo takoj, ne cakaj na “lepšo”. (Ker se nismo ugotovili ce 1. velja.)
  3. Ne kupuj prek interneta med prazniki. (Ker se bos nacakal, pa se kaksen pijan anglez lahko pomesa ISBN).
  4. Ce se obeta nova izdaja knjige, kupi staro cim prej ali pa pocakaj na novo.

Akcije

Information

8 responses

10 01 2007
Jernej

Hehe, to pa je bila odisejada. Žal pa še vedno nisi na Itaki.

CMK si niti ne upam vprašat, ker je tik pred izpitom…

Kaj pa Lippincot? Nekateri prisegajo nanj (kopije v Onko).

10 01 2007
krtek

No, saj sem se odpravil v CMK, ko so me prejsnji teden obhajale zle slutnje. Zdaj za silo delam po Rangu iz leta ’99. Jutri pa naj bi dobil novejsega – 11. BZ: “Spostuj veze in poznanstva.”🙂

11 01 2007
Jernej

No, glavno da si se le dokopal do literature. Uspešen študij in čim manj epileptičnih napadov ob predavanjih iz recepture (lightshow.press).

12 01 2007
andper

Za silo si lahko pomagaš tudi z e-verzijo 5. izdaje, ki je med drugim začasno dosegljiva tukaj 41,8 MB).🙂

12 01 2007
krtek

Uu, zakon.🙂 Res lepo od tebe. danke

15 01 2007
Rang-Dale #2 « krtek-ov fotoblog

[…] fotoblog « Podpiram pediatricno kliniko! Rang-Dale #2 January 15th, 2007 Zgodbe, kot kaze, se ni konec. Prejle me je klical gospod iz knjigarne Konzorcij in mi sporocil, da so po […]

8 02 2007
Farmakologija « krtek-ov fotoblog

[…] 8th, 2007 Se en velik izpit je za mano. Farmakologijo sem se ucil slab mesec. Literatura: Rang-Dale in e-book Lüllmann: Pocket atlas of Pharmacology ter nekateri […]

29 05 2007
Rang dale - Epilog « krtek-ov fotoblog

[…] by krtek on May 29th, 2007 Ah ja. Se spomnite mojih neprilik z Rang-Daleom? Tisto farmakolosko bukvico. No, po petih mesecih so se jo anlgezi spomnili poslati. Fajn, ne? […]

Leave a Reply

