Picasa

28 11 2006

Po nasvetih Jerneja, sem si koncno poblizje ogledal Picaso. Za tiste, ki se ne veste, Picasa je Googlov proizvod in je zastonj.

Instalacija je preprosta. Ko pa program “spustimo s ketne” pa prešnofa cel disk in isce vse mozne slikice in filme. To zna kar trajati, ce imate veliko taksne robe na trdem disku. Tako”temeljit” je pri iskanju, da vmes za nekaj casa celo zmrzne racunalnik. %-( Tezavo sem resil tako, da sem, ko je on vse preiskal, jaz se 5 minut odstranjeval mape iz Picase.

Picasa je predvsem organizator slik. Kot ze receno, poisce vse mape s slikami in jih zelo nepregledno razporedi. Nobene drevesne strukture ni, tu so podmape in glavne mape vse v istem rangu. To pomeni, da preklinjas, ce slucajno odstranis glavno mapo in z njo tudi vse podmape…

Ko sem prebrodil zacetniske tezave, mi je uspelo narediti web album. Izdelava je preprosta. Le izberes, katero mapo bi rad uploadal, dolocis resolucijo in slike ze letijo v sirni svet. Tu imamo tudi moznost izbire ali bo album javen, ali pa privaten (unlisted). Ta funkcija zadovolji moje zelje, saj je navigacija obiskovalcu popolnoma omejena. Malo je motece edino to, da avtorizacijske kode za privaten album program sam od sebe ne izpise, ampak jo moramo sami skopirati iz URLja. Ravno tako nisem nasel moznosti, da bi kodo izbral sam.

Od drugih funkcij naj omenim se “Export as HTML“. Iz mape s slikami zna Picasa narediti cisto spodoben album, ki ga potem lahko uploadamo na svojo spletno stran. Vgrajen je tudi FTP odjemalec.

Ima tudi nekaj funkcij za urejanje (izravnava kontrasta, barvnih tonov, crop). Predvsem sem se razveselil funkcije odstranjevanje rdecih oci. Ta se je izkazala za popolnoma neuporabno. Namesto rdecih krogcev namrec dobimo zeleno-modre kvadratke.😦

Suma sumarum: Picasa je spodoben organizator fotografij (za lene ljudi, ki imajo slike razdrobljene po celem disku), ki omogoca preprosto izdelavo spodobnih internetnih albumov. Za urejanje slik pa bom raje se vedno uporabljal dobri stari Photoshop.😎

P.S. Ob dolpotegu pa me je prav nasmejal Firefox s svojo zaženljivo datoteko z zlobno kodo.😉 Ne, nisem se ga se navadil.

Firefox


Akcije

Information

One response

28 11 2006
Jernej

Zaženljiva? LOL🙂. Zagonska mogoče..

Drugače pa nastavi Picaso, da ti brska samo po enem direktoriju. Noter mečeš stvari, ki jih hočeš urejat z njo in naložit v Googlov album. Ostalo potem pusti lepo pri miru in ne brska po disku za vsako malenkost.

Leave a Reply

