Kam s slikovjem? #2

26 11 2006

O svojih problemih s slikami na internetu sem ze pisal. “Problem” sem dal na stranski tir za kar nekaj casa, zdaj pa spet postaja aktualen. Septembra sem testiral flickR in Photobucket, a nobeden od njiju ni zadovoljil mojih potreb. Potem je Lilit predlagala Zoto.com. Zoto je vsecno orodje, ki nudi 2Gb prostora, a ima to napako, da brezplacno dovoljuje le 3 galerije.

Pa kaj ta Rok sploh hoče? Želel bi si orodje, ki nudi dovolj prostora in ima simpl nacin ustvarjanja galerij s slikami. Zame je zelo pomembna privatnost. Javne bi naredil samo dolocene galerije, obiskovalec pa naj NE bi imel moznosti preklapljanja med galerijami. Torej lahko gleda samo tisto galerijo, do katere ima link. Nobenega “back” ali “home” gumbka. As simple as this.

Pocasi se mi dozdeva, da bi mi se najbolj ustrezal prostor na nekem strezniku, FTP upload in Web Album Generator. Mi je ze zal, da nisem podaljsal Arnesa.😦

Jutri testiram se Picaso


Akcije

Information

2 responses

26 11 2006
Lilit

Si siguren za 3 galerije? Jaz jih imam namrec 7, pa nisem nic placala…

26 11 2006
Jernej

Počakaj še Picaso in se bomo potem naprej pogovarjali…

Izpolnjuje vse tvoje zahteve namreč (popolnoma lamer-proof, ločeno privatne in javne galerije, editing preko web-a ali preko programa), edini minus je malo prostora (250MB), ampak saj vendar ne UL fullsize.

Leave a Reply

