Ej, za do Gorice zbiram

4 11 2006

S temi besedami me vsak petek na zelezniski postaji v Ljubljani ustavi kaksen zmatran clovecek. “Ej, sori! Denarja mi je zmanjkalo pa zbiram za karto do Gorice.” O kaksnem primorskem narecju ni govora. Oci so malo krvave, obrobljene z mocnimi podocnjaki, polt bleda, …

Kako vi odreagirate v situaciji, ko vas fehta junkie?

 Jaz se ponavadi namehnem in recem da sem cisto suh ali kaj podobnega in on gre svojo pot. Tu ne govorim o klosarjih, njim vedno stistnem kak cekin, ce ga le imam.

P.S. Zakaj vedno zbirajo za do Gorice?


Akcije

Information

8 responses

4 11 2006
divjakov

alkohol ali heroin. zame ni neke velike razlike. ko imam v žepu nekaj kovancev, stisnem v pest ne glede na to, kaksna je njegova droga.

4 11 2006
Hirkani

Tisti, ki sem ga nekoč srečevala v bližini tvojega faksa, je zbiral za do Pule. Zdaj ga že kakšni dve leti nisem videla in se sprašujem, kaj se je le zgodilo z njim. Če sem le imela, sem mu dala kaj drobiža. Do fiksa bi prišel tako ali drugače. Manjše zlo, da z nafehtanim kot nakradenim.

4 11 2006
Jernej

/ignore

Prepričan sem, da so to povečini ljudje, ki so izbrali tak način življenja in niso v to prisiljeni. Enkrat sem že celo videl varianto, ko v angleščini fehta za pot do Brnika (tekoči angleščini!!!).

Po nedoločeni ceni in brez DDV prodajajo čisto vest. Jaz jo pač kupujem drugje…

4 11 2006
Jernej

Aja… pa še to sem pozabil.

Lepo je bilo spet nekaj malega prebrati na tvojem blogu, Krtek…

Zimsko spanje?😉

5 11 2006
krtek

Jaz si ne bi upal soditi, kdo je bil v tako zivljenje pahnjen in kdo ne. Vsekakor so revezi in potrebni pomoci. Ker pa fiksanja ne podpiram, jim pac ne bom prispeval za naslednji šus.
Rajsi jim bom skusal pomagat na kak drugacen nacin.

5 11 2006
Hirkani

Upam, da nisem bila narobe razumljena. Moja prijateljica, ki je zdravnica pri DrogArtu, je povedala že preštevilne pretresljive zgodbe. Nikakor ne podpiram fiksanja. Prav tako verjetno kot ti ne podpiraš alkoholizma, če daš klošarju denar, ki ga bo po vsej verjetnosti porabil za liter vina.

5 11 2006
krtek

Nisi bila.
Sicer pa klosar lahko porabi denar za vino, sendvic, milo, … Meni je vseeno.
Ampak se pa ne bi kul pocutil z mislijo, da si je nekdo tudi z mojimi 100 tolarji kupil heroin. Tu ima Jernej kar prav. Vse je odvisno od (slabe) vesti.

18 11 2006
Gaby

Eh, jaz vsem nasedem. Sem taka naivna in dobra dusica. Enkrat sem enemu dala jurja, ker ni imel denarja za zdravila za mamo. Mnja.

Leave a Reply

