PAFI

2 09 2006

Jupi! PAFI je za mano.😀 Se vedno ne morem verjet, da je pol faksa mimo. Clovek se ze kar malo starega pocuti, ko to pomisli.

Izpit iz patoloske fiziologije je fajn. Ucil sem se dobre tri tedne, kar popolnoma zadostuje. Dobro je, ce cez leto migas s kolokviji, tako da ti potem za na koncu ostane kaksna tema manj. Pisni del ni bil pretezak, baje da so se vprasanja kar ponovila (sam si starih nisem utegnil pogledat). Ustni sem opravljal pri prof. Bresjanac, ki je zelo v redu izprasevalka. Ob uri je sotrpina poklicala noter, mene pa prijazno napotila v Povodnega moža in me narocila cez pol ure.😉 V bistvu je kar fino sedet na terasi ob Ljubljan’ci, kot pa se zivcirat v garderobi pred vajalnicami.

Povlekel sem zame se kar ugoden listek in se zacel pripravljat, med tem pa je kolega pred mano se odgovarjal. Tako sem imel vec kot pol ure casa in po desetih minutah sem se ze fural s tistim stolom gor in dol po hodniku in cakal, da sem na vrsti. Izpit je kar hitro minil. Vse skupaj izgleda bolj kot sproscen pogovor, profesorica je prijazna. Edino pri bolečini mi je očitala, ker se nisem spomnil na “plasticnost zivcevja”. Ocena je bila fer in kar lepa, glede na pisni del. Sem zelo zadovoljen, sploh, ker imam zdaj se mesec pocitnic.😎

Sledilo je obvezno pivo v Povodnem možu (baje je to tradicija po opravljenem Pafiju), potem pa se vecerja v mehiski restavraciji. Mislim pa, da bomo se velikokrat proslavljali tale izpit.😉


Akcije

Information

4 responses

3 09 2006
Jernej

Čestitam!

Zdej pa pogumno v drugo polovico. Čisto po pravici, me je 4. letnik malce razočaral, saj “klinika” le ni čisto to, kar sem pričakoval. Kar se mene tiče, je prakse dosti več pri propedevtiki. Držim pesti za 5. letnik😉.

Pa še ena prošnja zate, ker si malce bolj “svež” pri pati in PAFI-ju.
Obstajata prof. Bresjančeva in prof. Popovičeva? Ena je Mara, druga je Maja. Ali sta obe Mari? Katera je katera?

3 09 2006
krtek

Saj ravno to je bil štos, da sem delal ta dva predmeta pri obeh – Marah. Na ta racun sva se tudi malo smejala z Bresjancevo.
Je pa res, da se ponekod pojavlja tudi Maja B; verjetno ima dve imeni.
Pa hvala za vzpodbudo.😀

3 09 2006
Gaby

Cestitke za opravljen izpit!!!

19 03 2007
Anonimnež

OOOOPO

Leave a Reply

