Še vedno doma

16 07 2006

Ja, pol julija je mimo, jaz pa se vedno cepim v Sezani. Druzba se je odpovedala skupnemu tednu na morju, kar me je precej potrlo. Kaksne tri dni sem hodil na okrog s pogledom basetka, tistega psa, ki vlece uhlje po tleh. Biti doma s starsi, ki delajo pac ni uzivancija. No, zdaj sem ze malo potolazil.

Zadnja dva dneva sta bila kar pestra. V petek smo nenacrtovano pristali v Portorozu. Portoroz je bil kar nabit z ljudmi. Najprej smo skoraj eno uro iskali nekaj za pod zob. Edina trgovina je pac Noc in dan, tam pa je ze cakalo 50 lacnih somisljenikov, tako da smo v sosednji pekarni pobrali se zadnje stiri kose skutine pite in sli dogodivscinam na proti. Koncna destinacija je bil Heineken, kjer smo vztrajali, dokler niso začeli prizigati luci.

Vceraj je bil v Simonovem zalivu, v Izoli zakljucni koncert Noči na plaži. Tam smo bili tudi mi.🙂 Vzdusje je bilo super. Sprva se mi na koncert sploh ni slo, potem pa je bil res pravi zur. Kreslin je naredil tapravo zurko. Pel je stare hite, mnozica pa je prepevala z njim. Kljub temu, da smo stali na klancu, je vse skakalo in plesalo. Tudi Vlado je uzival, saj na koncu sploh niso hoteli z odra. Po zakljucni pesmi so igrali se kaksnih dvajet minut. Med predahom sva se z Alešem malo kulirala ob plaži. Sledila je Big Foot Mama. Tudi oni so fajn žagali. Na koncu so nas zastrupili z “Rola, rola se mi zdej”, tako da smo vsi se pet minut prepevali ta refren. Po koncertu smo srecali punce, ki smo jih spoznali prejsnji vecer v Portorozu. Zelo prijetna in zivahna dekleta. Kelnarca nas je malo cudno gledala, ko smo ob pol treh zjutraj narocili kakav, ampak je zelo pasal. Do stirih smo klepetali, potem pa se pospremili punce. Morda pa se kaj bo iz tega.😉

Voznja domov je bila bolj kot ne dolgocasna. Si je bilo pa kljub nenavadni uri veliko za povedat. Ze drugo noc zaporedoma sem sel spat ob petih.😀


Akcije

Information

Leave a Reply

