Obisk pri zobozdravnici

24 05 2006

Ha! Se moram prav pohvalit. Po debelih dveh letih sem bil pri zobarci. Vse je OK, le sestica LZ in stirka LS sta malo 'oskrbljeni', kar pa je ze staro stanje. Ker gre ga. Zobozdravnica kmalu v penzijo (med drugim sem jo tudi zato pocastil z obiskom), sem jo vprasal, katerega zobarja v Ljubljani mi priporoca. Rekla je, da z mojimi zobmi, cisto vseeno katerega, ker ga itak (se dolgo) ne bom rabil. Trkam na les.

popravek: Zob ni okrusen, ampak ima razgaljen vrat. To sem se zdaj spomnil. :) 


Akcije

Information

3 responses

24 05 2006
Jernej

Si slučajno levičar in zanemarjaš levo polovico čeljusti (težje dostopno pa to…) ;-)?

Mimogrede, lepo, da si malo update-al stran. Smo že nestrpno pričakovali kak zapis.

25 05 2006
krtek

Jernej, desnicar. Taka poskodba naj bi bila posledica pretiranega drgnjenja. Ceprav imam soft scetko.

3 08 2006
andper

Znajo kar zoprno skelet tile zobni vratovi. Sicer pa se lahko prihodnje leto kdaj oglasiš tudi pri študentih na stomatološki kliniki. Ali raje ne bi?🙂

Btw, hvala za povezavo v meniju. Ti jo vrnem zdej, ko se po dolgem času lotim osveževanja svojega bloga.

Leave a Reply

