Velikonočni kinderjajcek

18 04 2006

Spet malo zaostajam za datumi (solske obveznosti, izpad wordpressa, …).

Kot vsak priden otrok, sem si tudi jaz letos prisluzil svoj velikonocni kinderpirh. Zal nisem imel take srece kot sestra, ki je dobila pravi mali ventilatorcek (prav fajn piha), celo z baterijami.

Hipo klima

Hipo klima

Sestricna pa je dobila mali "sesalec za drobtine".🙂 Super ideja, se posebno ko je treba pospravit mrvice od velikonocne potice.😉

Sesauc za mrvice

Ti pirhi so res bolj bogati, kot so bili vcasih, ko si dobil noter malovredno neumnost (tako kot jaz letos). Kaj ste pa vi dobili v svojem pirhu?


Akcije

Information

One response

18 04 2006
Lilit

V mojem, Perugina Baci pirhu, sem dobila blokec in 4 Bace🙂 sestricna pa je v svojem Kinder pirhu dobila neko brezvezno “slot machine” s 3 opcijami…
V bistvu ste imeli ful sreco s temi darili, zadnja leta jaz v Kinder pirhih nisem dobivala nic uporabnega.

Leave a Reply

