Mikrobiologija

7 03 2006

Se vedno ne morem dojeti. Danes sem opravil izpit iz mikrobiologije!😀 Toliko zivcev mi do sedaj ni pozrl se noben izpit. Res sem vesel, da mi ne bo vec treba 24/7 misliti na to, kaksne kolonije dela Neisseria meningitidis ipd.😉

Izpit sem opravljlal pri prof. Alojz Ihanu. Res je fajn clovek. Ni se jezil, ko sem ga sral, pa tudi pomagal je malo. Po pravici povedano, nisem bil preprican, ce bom prilezel cez tistih 6 vprasanj. Je kar malo zoprno gledat v bel list papirja in si predstavljati replikacijo virusa influence in razvoj septicnega soka, brez da bi si kar koli narisal. Vseeno sem kljub jecljanju in nekaj neumnostim prilezel do ocene, ki ni bila slaba.😀

Vec o izpitni izkusnji lahko najdete tudi tu.


Akcije

Information

4 responses

9 03 2006
Jernej

Čestitam!

Mimogrede, koliko časa si čakal? Kolikor vem, je Ihan znan po tem, da se ti lahko izpit zavleče tudi v pozno popoldne.

9 03 2006
krtek

Hvala.😀
S cakanjem sem imel kar sreco, ker sem bil drugi na vrsti (zjutraj). Kolega pred mano je bil noter debele 3/4 ure, jaz pa nic kaj manj, tako da so bili ze vsi nestrpni, ko sem prisel ven. Res si vzame cas, sicer pa na 6 vprasanj ni tako lahko odgovoriti v pol ure, se posebno ce vstejes kaksen telefonski klic.😉

8 04 2006
Gaby

Prof. Ihan je eden izmed redkih korektnih profesorjev. Sem imela kar dobro izkusnjo, ceprav sem pri njem delala le kolokvij iz Imunologije. Eden izmed mojih najljubsih predmetov.

8 04 2006
krtek

Je tudi edini prof, ki sem ga do sedaj videl v Rogljicku (kavarna zraven MF).😉 Gaby, kaj pa si ti studirala?

Leave a Reply

