Stetoskop

20 02 2006

Pa sem ga docakal. Svoj prvi stetoskop. Po tem, ko mi je Riester razpadel (kriv sem bil jaz), sem en mesec iskal varianto, da bi nekako dobil stetoskop prek luze. V zda so cene v primerjavi z nasimi res smesno nizke. Uspelo mi je, da sem se izognil raznoraznim dajatvam in ga dobil po super ceni 80$. Zdaj pa k modelu.

Narocil sem Littmanna, Master Classic II. Pregledal sem celotno barvno lestvico in necimrno izbral mornarsko modro barvo. Malo sem gledal tudi na to, da ta barva ni tako pogosta med kolegi.

Škatla             

 

Membrana

Slušalke

Prvi vtis je zelo dober. Olive lepo sedejo v usesa, slisi pa se dobro. Okolice se skoraj ne slisi, obcutljivost pa je po mojem skromnem mnenju zelo dobra. Vsekakor dovolj za zelenca. Master Classic ima t.i. dvojno membrano, ki nadomesti zvoncek. Glede na moc pritiska poslusamo nizke (rahel dotik koze) ali visoke tone. Na drugi strani glave je rocaj, ki naj bi olajsal prijemanje. Jaz bi ga sicer malo drugace oblikoval, ampak se bom navadil nanj.

Ročaj

 


Akcije

Information

One response

25 02 2006
Lilit

Zgleda cisto tak kot iz serije Scrubs🙂 mi je simpaticno, da so (vsaj po TV) ameriski stetoskopi vedno raznobarvni.

Leave a Reply

